نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اهمیت ارسال تاج گل برای مراسم ترحیم یکی از دلایلی که گل ها در مراسم ختم از اهمیت بالایی برخوردارن، اینه که اونا بر روی خلق‌ و خوی ما، تأثیر میذارن. همونطور که از زمان ‌های دور در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از گل ‌ها استفاده میشد، خیلی از فرهنگ‌ ها معتقد بر این بودن که بین گل، زندگی و مرگ، ارتباط نزدیکی وجود داره.

چون گل، تولد دوباره رو نشون میده که همین موضوع میتونه علت قرار دادن گل روی مزار فرد از دنیا رفته رو نشون بده. به همین دلیل هم گل آرایی مراسم ترحیم و حضور گل برای تسلیت در این مراسم از اهمیت زیادی برخورداره. علاوه بر این میشه از دلایل و اهمیت خرید تاج گل ترحیم هانی گل به مواردی مانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته و همچنین نماد زندگی ابدی او هم اشاره کرد. به همین دلیله که از گل ها و گیاهان، اغلب به عنوان نمادی از زنده بودن یاد و خاطره عزیز متوفی استفاده میشه. در ادامه مقاله با تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم آشنا خواهید شد.

سوالات متداول درباره تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم چه نوع تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم است؟

ما در این مقاله از هانی گل به معرفی تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم میپردازیم. برای مطالعه کامل تر وارد مقاله بشید … گل‌های مناسب برای تاج گل ترحیم کدامند؟ از جمله این گل ها میشه به گل رز سفید، لیلیوم و … اشاره کرد …

چرا باید از گل ها در مراسم ترحیم استفاده کنیم؟ از دلایل و اهمیت حضور گل ها در مراسم ترحیم به مواردی مانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته و همچنین نماد زندگی ابدی او هم اشاره کرد …

نماد گل لیلیوم در تاج گل چیه؟ گل لیلیوم یا همون گل سوسن یکی دیگه از گل‌های پر کاربرد در تاج گل تسلیته که نشون دهنده احترام برای روح از دست رفته هست …

خلاصه نکات مقاله تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم یکی از رسوم مهم ایرانیان تقدیم تاج گل به بازماندگان شخص در گذشته به نشونه یادبود و بزرگداشته که میتونه احساسات شما رو به سادگی نسبت به شخص متوفی بیان کنه. خیلی از اوقات، سوالاتی در رابطه با انتخاب تاج گل مناسب ختم و ترحیم در ممکنه در ذهنتون ایجاد بشه.

برای مثال کدوم مدل تاج گل مناسب برای تسلیت در مراسم ترحیمه؟ برای عرض تسلیت چه تاج گلی بهتره؟ از کجا میشه تاج گل ترحیم سفارش بدم؟ ما در این مقاله از هانی گل به معرفی تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم پرداختیم تا شما عزیزان با این گل ها به طور کامل آشنا بشید و انتخاب درستی در انتخاب تاج گل خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

5 نکته ای که باید در مورد مراقبت از خالکوبی جدید بدانید

در نهایت، طرحی که ماه ها در سر خود داشتید اکنون به واقعیت تبدیل شده است و پوست شما یک خالکوبی جدید و جذاب دارد. اما بعدش چی؟ چگونه از آن مراقبت می‌کنید و مطمئن می‌شوید که به خوبی بهبود می‌یابد و همانطور که باید به نظر برسد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، توصیه هایی که وی تاتو همیشه به مشتریان خود برای مراقبت بعد از تتو دارند بدین شرح است:

 

1. به توصیه های تتو آرتیست خود عمل کنید

توصیه های مراقبت های بعد از تتو هر تتوکار متفاوت است، و گاهی اوقات حتی تتو آرتیست ها در همان استودیو ایده های متفاوتی در مورد بهترین درمان دارند. به دستورالعمل‌هایی که هنرمندتان به شما می‌دهد گوش دهید - اکثر آنها یک جزوه با توصیه‌هایشان چاپ می‌کنند تا شما آن را بردارید.

 

2. پس از چند ساعت به آرامی تاتو را بشویید

اکثر توصیه ها به شما می گوید که 2 تا 5 ساعت اول پوشش روی خالکوبی را بگذارید، سپس آن را با دقت بردارید و به آرامی خالکوبی را با آب ولرم و صابون مایع ملایم مانند Carex بشویید.

3. یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر بمالید

سپس باید یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر مانند Bepanthen (کرم بثورات پوشک) بمالید – هنرمند شما به شما خواهد گفت که چه چیزی را توصیه می کند. پس از آن می‌توانید با فیلم/گاز ریکاوری کنید یا بسته به توصیه هنرمندانتان، آن را در معرض هوا بگذارید. به طور کلی، استودیوها به شما توصیه می کنند که فرآیند تمیز کردن را 3-5 بار در روز تکرار کنید.

 

4. تاتو را تمیز و خشک نگه دارید

خالکوبی را تمیز و خشک نگه دارید و از خیساندن آن در آب به مدت حداقل یک ماه خودداری کنید (دوش گرفتن مشکلی ندارد، حمام مناسب نیست). اگر احتمالاً لباس‌هایتان روی آن ساییده می‌شود، آن را با گاز/فیلم چسبناک و نوار پزشکی بپوشانید.

 

5. از نور مستقیم خورشید خودداری کنید

از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید مگر در موارد ضروری خودداری کنید. خالکوبی‌های بهبود یافته، به‌ویژه خالکوبی‌های رنگی، می‌توانند در زیر نور خورشید محو شوند – بنابراین وقتی به طور کامل بهبود یافت، مطمئن شوید که با SPF بالا پوشانده شده است (بهترین کرم‌های ضد آفتاب ما را در اینجا بررسی کنید)، اگر می‌خواهید اشعه‌هایی را دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 در همین راستا جالب است بدانید حدود دو دوازدهم از مسافران بانکوک با هدف شرکت در این مدارس راهی تایلد می شوند و چندماهی کوتاه با اقامت در این کشور دوره تحصیلی خود را می گذرانند و چه بسا با اخذ مدرک خالکوبی وارد بازار کاری می شوند که اتفاقا می تواند درآمد چشمگیری داشت باشد. در مدارس خالکوبی تایلند معمولا دو روش تاتو «یک یانت» که همان تاتوی سنتی با چوب خیزران است و البته تاتوی مدرن تعلیم داده می شوند. معمولا وقتی این دانشجویان به اندازه قابل قبول با چم و خم این کار آشنا می شوند، برای عده ای که خودشان داوطلب شده اند تاتوی رایگان انجام می دهند. این اتفاق در شرایطی می افتد که مدارس آموزش خالکوبی در کشوری مثل استرالیا هم دایر شده هر چند در این کشور دانش آموختگان برای کسی تاتوی رایگان انجام نمی دهند چه اینکه در اروپا، آمریکا و استرالیا قیمت تاتو به شکل قابل توجهی بالاست و چه بسا پای هزاران دلار وسط باشد که البته شامل تاتوی بزرگ تر با طرح های سخت تر می شود. در همین راستا رقابت مدارس آموزش خالکوبی در تایلند بسیار فشرده است و آموزشگاه های دیگر با این عنوان تبلیغاتی که زمان کمتری از دانشجویان گرفته می شود، آنها را به سمت خود جذب می کنند. جالب ترین نکته اما درباره مدارس آموزشی تاتو در تایلند، حضور دانش آموزانی است که برای این تعلیم قاره پیمایی کرده اند. گرانی آموزش تاتو در همه جنبه ها شاید اصلی ترین دلیل انتخاب تایلند برای یادگیری این هنر باشد. شماره تلفن تاتو کار مرد در اصفهان را در سایت وی تاتو ببینید

همه چیز درباره تاتو و خالکوبیتاتوی آمریکایی: آی دی کارت لطفا! ایالات متحده از آن کشورهایی است که خالکوبی در آن رواج بسیاری دارد و اتفاقا ممنوعیتی هم در این زمینه وجود ندارد. خالکوبی در این کشور به عنوان یک شغل چه بسا پردرآمد، کسب پررونقی هم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اصل کلمه «تاتو» از کشور تاهیتی در اقیانوس آرام می آید که درواقع به زبان لاتین این طور نوشته می شود: tatu. این کلمه در ترجمه از زبان تاهیتی به انگلیسی معنی علامت گذاری چیزی است. بحث های بسیاری وجود دارد که مجموع آنها حدس می زند تاتو از 12 هزار سال قبل میلاد مسیح وجود داشته است. هدف تاتو کردن اما ازهمان زمان های دور از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت بوده است و البته این تفاوت با گذر زمان هم تغییراتی داشته است. آنچه که در زمان های بسیار دور قابل اهمیت است نقش مهم تاتو یا همان خالکوبی خودمان در آیین ها و سنت های آن دوران بوده است.

 یک مثال ساده اینکه در همان زمان، زنان توانایی های ویژه خود را روی دستانشان خالکوبی می کرده اند. مثلا اگر بانویی در بافندگی مهارت خاص داشت با خالکوبی آن روی دستانش، از این قابلیت به عنوان امتیازی برای ازدواج استفاده می کرد؛ تصویری خیلی واضح و بزرگ خالکوبی تا راهی برای جذب خواستگار باشد! یا مثلا تاتوهایی که دور مچ دست یا انگشتان حک می شد برای دور کردن بیماری از فرد بود در دوره های دیگری از تاریخ، خالکوبی خاصی نشانه عضویت افراد در گروه به خصوصی بود و درواقع به عنوان سمبلی از یک گروه روی بدن افراد تاتو می شد.در برخی فرهنگ ها معتقد بودند که خالکوبی مهارت، نشانه یا موضوعی روی بدن می تواند فرد را در آن زمینه توانا کند. در تاریخ مکتوب، قدیمی ترین تاتوها منتسب به مصر و زمان ساخت بنای اهرام ثلاثه است.

برای انجام تاتو توسط تاتو کار اصفهان به تاتو وی بروید.

اگرچه در این باره شک و شبهه های بسیاری وجود دارد اما تاریخ می گوید هرچه امپراتوری مصر در دنیا گسترش پیدا می کرد، فرهنگ خالکوبی هم گسترده تر می شد.در همین راستا تمدن هایی مانند کرت، پارسی، یونان و حتی عربی به آن دست پیدا کردند و در نهایت 2000 سال پیش از میلاد مسیح بود که فرهنگ خالکوبی به تمدن چین هم رسید. 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قصد داریم تا شما را با خدمات تاتو بدن و یک سالن  حرفه ای تاتو در اصفهان آشنا نماییم. تاتو یکی از پرطرفدارترین نوع از آرایش ‏دائمی است. از سال های گذشته تاتو ابرو و دور لب، خط چشم ، فیبرزو ، میکروبلیدینگ ، هاشور رواج بسیار زیادی داشته است اما ‏نوع دیگری از تاتو روز به روز به ویژه میان جوانان رواج بیشتری می یابد که تاتو بدن نامیده می شود.‏ ویژگی های تتو حرفه ای بهترین تاتو کار مرد در اصفهان وی تتو‎ ‎چیست؟ وضوح و خوانایی: یک خال کوبی خوب باید واضح و آسان باشد. خطوط باید تیز و واضح باشند و طرح باید به خوبی مشخص باشد.‏ ‏     محل قرار دادن: قرار دادن خالکوبی یک نکته مهم است. یک خال کوبی خوب باید در مکانی قرار گیرد که مکمل طرح و متناسب با ‏سبک زندگی فرد باشد.‏

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. ‏خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های ‏مختلف در بهترین تاتو کار زن در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح ‏های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک ‏رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.‏ خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از ‏سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در ‏پوست جاسازی شود.‏

علاوه بر مهارت های فنی، بهترین تاتو کار در اصفهان وی تتو مهارت های ارتباطی خوبی دارند و میتوانند از نزدیک با مشتریان برای درک ‏ترجیحات آنها و ارائه راهنمایی در مورد طراحی و قرار دادن خالکوبی همکاری کنند. آنها همچنین باید دانش قوی در مورد اقدامات ‏ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی داشته باشند.‏

سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای ‏آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته ‏باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی ‏تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان ‏حاصل شود.‏

در نهایت، بهترین کشور برای خالکوبی به آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد، از جمله سبک خالکوبی مورد نظر، ‏سطح مهارت و تخصص شما در یک هنرمند خالکوبی، و ترجیحات شخصی و برنامه های سفر شما. . این مهم است که تحقیقات خود را ‏انجام دهید تاتو بدن در اصفهان وی تاتو‎ ‎را انتخاب کنید که از روش های ایمنی و بهداشتی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و ‏رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.‏



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

هر چند امروزه اصلی ترین دلیل تاتو زیبایی و جذابیت است. تاتو در اصفهان نیز بسیار پر طرفدار شده است و برخی سالن های حرفه ای به صورت تخصصی و حرفه ای به ارائه این خدمات می پردازند.

توجه به این نکته ضروری است که انجام خالکوبی یک تصمیم دائمی است، زیرا جوهر تا پایان عمر در پوست باقی می ماند. در حالی که خالکوبی به طور کلی بی خطر است، می تواند خطراتی مانند عفونت، واکنش های آلرژیک و زخم را به همراه داشته باشد. مهم است که یک تاتوکار معتبر و با تجربه را انتخاب کنید که از روش‌های مناسب استریلیزاسیون و ایمنی پیروی کند تا این خطرات به حداقل برسد.

متخصص خالکوبی که به عنوان یک هنرمند تاتو یا خالکوبی نیز شناخته می شود، حرفه ای است که در ایجاد و اعمال خالکوبی بر روی مشتریان تخصص دارد. متخصصان خالکوبی معمولاً در استودیوها یا مغازه های خالکوبی کار می کنند و در زمینه تکنیک های خالکوبی و روش های ایمنی آموزش و گواهینامه دریافت کرده اند.

متخصصان خالکوبی در ایجاد طرح های سفارشی یا بازتولید طرح های موجود مهارت دارند و از نزدیک با مشتریان کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که طرح نیازها و خواسته های خاص آنها را برآورده می کند. آنها از تجهیزات تخصصی مانند دستگاه های تاتو، سوزن و جوهر برای ایجاد طرح خالکوبی روی پوست مشتری استفاده می کنند.

علاوه بر مهارت های فنی، سالن تاتو در اصفهان وی تتو مهارت های ارتباطی خوبی دارند و میتوانند از نزدیک با مشتریان برای درک ترجیحات آنها و ارائه راهنمایی در مورد طراحی و قرار دادن خالکوبی همکاری کنند. آنها همچنین باید دانش قوی در مورد اقدامات ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نیاز به شارژباتری های موبایل معمولاً پس از 1 روز استفاده امری طبیعی بوده و حتی در صورت افزایش میزان استفاده ممکن است ناچار به شارژ دوباره گوشی خود در طول روز شوید. امروزه اکثر گوشی های موبایل از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند که سرعت شارژ باتری را به میزان زیادی افزایش می دهد. توان شارژر های ویژه جدید معمولاً بیش از 20 وات بوده و حتی بعضی از برندها شارژر هایی با توان بیش از 100 وات نیز برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده اند. با این وجود، شارژر نیز پس از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکل یا خرابی شود که احتمالاً این اتفاق را در گذشته تجربه کرده اید. وجود هرگونه مشکل در کابل و شارژر سبب انتقال جریان نامناسب انرژی به سمت باتری شده و از این رو ممکن است در نهایت منجر به خرابی باتری موبایل شما نیز شود. خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید. به این نکته نیز باید توجه داشت که بهترین شارژر برای هر گوشی موبایل، شارژر ویژه ارائه شده توسط همان کمپانی و به نام همان گوشی است. باید از استفاده از شارژر های متفرقه و ویژه گوشی های دیگر جلوگیری به عمل آید.

کابل و شارژر Type C USB Type-c که اخیر در بازار جهانی انقلابی به راه انداخته، به نسبت نمونه های قبلی USB علاوه بر سرعت به کیفیت و دوام نیز توجه کرده است. این نوع شارژر به استاندارد جهانی رسیده است. مزایای کابل و شارژر Type-C از استاندار های متفاوت از جمله USB 3.1 و ارسال توان USB PD پشتیبانی می کند. کابل و شارژر Type-C سومین نسخه ی USB است که حداکثر توان انتقال آن 5000 میلی آمپر یا همان 100 وات است. طراحی کابل و شارژر Type-C به گونه ای است که هم زمان توانایی انتقال اطلاعات و شارژ را داشته باشد.

این مرکز باتری با ارائه کردن شارژر گوشی فونی شاپ، انواع آداپتور و کابل های شارژ سامسونگ، آیفون،هواوی،شیائومی و… با کیفیت های مرغوب و اصلی به همراه دو هفته گارانتی مهلت تست و ضمانت برگشت وجه سعی بر این داشته تا همیشه رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند و این خود دال بر باکیفیت و اصل بودن محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه است.

قیمت شارژر : قیمت شارژرهای تقلبی بسیار ارزان‌تر است. هنگامی که به دنبال تهیه شارژر برای گوشی خود هستید، ممکن است در بازار سیاه شارژرهای تقلبی اپل را با قیمت 30 هزار تومن نیز پیدا کنید. کسانی که به فروش لوازم جانبی تقلبی می‌پردازند در واقع روی پول افرادی که به دنبال صرفه جویی هستند حساب باز می‌کنند. این که شارژر متشکل از شاخه‌ها و اتصالات می باشد ممکن است باعث شود که یک نسخه معتبرتر، اندکی گران‌تر باشد. با این حال، ارزشش را ندارد که صرفه جویی کنید و چیزی را خریداری کنید که مشخصا برای دستگاه شما ساخته نشده باشد. بسیاری از افراد حاضرند این مقدار هزینه اضافی را بپردازند ولی خیالشان از اصل بودن لوازم جانبی گوشی‌شان راحت باشد. از موارد فوق نتیجه میگیریم کابل و کلگی یکی از مهمترین وسایل جانبی موبایل و تبلت میباشد که در سلامت گوشی موبایل و باتری نقش به سزایی دارد. 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

شهروندان دومینیکایی برای درخواست ویزای B1,B2 آمریکا می‌توانند به نزدیک‌ترین سفارت آمریکا مراجعه کنند. کل پروسه بررسی صدور ویزا و مصاحبه حضوری توسط دولت آمریکا حدود 8 هفته زمان می‌برد. ویزای B1,B2 ویزای موقت تجاری و توریستی آمریکا است .ویزای B1 برای تجارت و کار و ویزای B2 شامل کسانی است که قصد سفر گردشگری دارند یا به دلایل پزشکی به آمریکا سفر می‌کنند. ویزای B1,B2 آمریکا ۱۰ ساله است و بعد از ۱۰ سال اکسپایر می‌شود همچنین با داشتن این ویزا در هر بار ورود می‌توانید به مدت ۱۸۰ روز در آمریکا اقامت داشته باشید.شهروندان دارای پاسپورت دومینیکایی می‌توانند به راحتی ویزای آمریکا را دریافت کنند. همانطور که می‌دانید جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا فرمان لغو محدودیت‌های سفر به آمریکا برای چندین کشور از جمله کشور ایران را امضا کرد. در واقع نکته حائز اهمیت این است که آمریکا دیگر تقاضای ویزای مهاجرتی یا توریستی اتباع ایرانی را صرفا به دلیل ملیتشان رد نمی‌کند. با توجه به این که دولت آمریکا و دولت ایران با هم روابط دیپلماتیک ندارند، شهروندان ایرانی ملزم هستند جهت اخذ ویزای آمریکا و مصاحبه سفارت به کشورهای دیگر مراجعه کنند. افراد دارای دو تابعیت این امکان را دارند که به راحتی ویزای آمریکا را دریافت کنند. به عنوان مثال: تمام ایرانیانی که دارای پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم خود هستند می‌توانند به راحتی درخواست ویزای 10 ساله آمریکا را بدهند و به نزدیک‌ترین سفارت آمریکا مراجعه کنند و تنها در کمتر از 8 هفته ویزای 10 ساله کشور آمریکا را بواسطه داشتن پاسپورت دومینیکا دریافت کنند.

امکان درخواست ویزای 10 ساله آمریکا با پاسپورت دومینیکا های لیپ

 یکی از مهم ترین موضوعات هنگام درخواست ویزای آمریکا با پاسپورت دومینیکا این است که انقضای گذرنامه دومینیکا 10 ساله است و هنگامی که با پاسپورت دومینیکا به سفارت آمریکا مراجعه می‌کنید می‌توانید ویزای مالتیپل ۱۰ ساله آمریکا را دریافت کنید که چنین امری با پاسپورت ایران امکان‌پذیر نیست. علاوه بر دشوار بودن جلب اطمینان آفیسر برای اخذ ویزای آمریکا با پاسپورت ایرانی، سفارت آمریکا به دارندگان پاسپورت ایرانی ویزای ۶ ماهه یکبار ورود می‌دهد و دارنده ویزا مجاز به انجام هیچ نوع فعالیت تجاری نمی‌باشد. دوست دارین که شهروند یکی از کشورهای مشترک المنافع بشین؟ مشترک‌المنافع از 54 کشور مستقل تشکیل شده است و یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های سیاسی ایالت‌های جهان است. یک شهروند مشترک‌المنافع به عنوان ملیت یا شهروند هر یک از آن 54 کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر شش کشور مشترک المنافع وجود دارد که با برنامه سرمایه‌گذاری تابعیت مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهند که نیازی به اقامت متقاضی ندارد. بدون نیاز به حضور در کشور مورد نظر ، می‌توان تابعیت مشترک‌المنافع را با تمام مزایای آن به دست آورد. مشترک‌المنافع مدرن که در سال 1926 تأسیس شد، قبلاً به عنوان اتحادیه ملل انگلیس شناخته می‌شد، در اصل متشکل از کشورهایی بود که تحت سلطه امپراتوری انگلیس قرار داشتند. مشترک‌المنافع امروز مبتنی بر همکاری داوطلبانه بوده و توسط رئیس اتحادیه مشترک‌المنافع اداره می شود، که توسط کشورهای عضو انتخاب شده است. ملکه الیزابت دوم در حال حاضر رئیس اتحادیه مشترک المنافع است. مزایای شهروندی در مشترک المنافع داشتن پاسپورت و تابعیت دوم مزایای بسیاری دارد که شامل سفر بدون ویزا‌، فرصت‌های تحصیلی و تجاری و… می‌شود. شهروندان کشورهای مشترک‌المنافع به دلیل ارتباط با انگلیس، برای ورود به انگلستان نیازی به ویزا ندارند و می‌توانند تا 6 ماه در سال را در آن‌جا بگذرانند. همچنین در صورت بروز مشكل در هنگام سفر در یك كشور خارج از كشور مشترک‌المنافع، حق كمک از سفارت‌خانه‌های انگلیس را نیز دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()