نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اعلام بی طرفی آمریکا در مسئله «کشمیر» - پارس کلوپ

  • اعلام بی طرفی آمریکا در مسئله «کشمیر» - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در صورت مطرح شدن مسئله کشمیر در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد موضع بی طرفانه ای را اتخاذ خواهد کرد.

     به گزارش مشرق، به نقل از «روزنامه پاکستان»، «جان کربی» سخنگوی وزرات خارجه آمریکا طی اظهاراتی اعلام کرد که موضع واشنگتن در قبال کشمیر تغییر نکرده است و این کشور همچنان معتقد است که هند و پاکستان باید از طریق مذاکرات این مسئله را حل و فصل کنند.

    وی افزود: واشنگتن در مورد مسئله کشمیر از هیچ کشوری حمایت نخواهد کرد و همچنان موضع بی طرفانه ای را اتخاذ خواهد کرد.

    لازم به ذکر است که اظهارات کربی در حالی مطرح می شود که «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان امروز برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل راهی نیویورک شد و اعلام کرد که قصد دارد در سخنرانی خود در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل مسئله کشمیر را مطرح و مورد بررسی قرار دهد.

    مطالب ویژه و مشابه



:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح بنام شمالی ریکا



:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

سرگرم شدن با بازی دالی موشه

  • سرگرم شدن با بازی دالی موشه

    peekaboo2

    بازی دالی موشه از قدیم الایام یکی از بازی های هیجانی برای خردسالان به شمار رفته است و تاثیرات فراوانی بر روحیه خردسالان گذاشته است نوزاد ۶ ، ۷ و ۸ ماهه این بازی را درک می کنند و برای سرگرم کردنشان می توانید از این بازی استفاده کنید اجازه دهید کوک خودش هم مخفی و ظاهرشدن را برای شما انجام دهد و اینگونه شما را غافلگیر کند.

    در قسمت دوم مقاله دالی موشه، بازی هیجان انگیز کودکان؛ تحقیقاتی که در خصوص این بازی جالب و هیجان‌انگیز بر روی کودکان و نوزادان انجام گرفته است بیان شده‌اند.
    تعجب و شگفتی

    بازی ” دالی موشه ” از ساختار اساسی تمام شوخی های خوب مانند تعجب و سپس توضیح آن برخوردار است.

    ژرود پروت و هنری گلیتمن دو محقق ، این مساله را با آزمایشی که بیشتر به نظر تفریح می آمد روی یک گروه نوزاد ۶ ، ۷ و ۸ ماهه نشان دادند.

    بیشتر وقت آزمایش بازی ” دالی موشه ” به طور معمول انجام شد اما هرازگاهی یک بزرگسال مخفی می شد و بزرگسالی دیگر خود را نشان می داد و یا درمکانی مخفی و در مکانی دیگر ظاهر می شدند.

    تصاویر ویدیویی نوزادن نسبت به اینکه  تک تک آنها چقدر لبخند می زدند یا می خندیدند درجه بندی شد.

    نوزادان هنگام آزمایش های “مخفی و ظاهر شدن”  لبخند می زدند اما کمتر می خندیدند حتی زمانی که نتیجه شگفت آورتربود.

    علاوه برآن تفاوت لذت بردن آنها از “دالی موشه” معمولی با “مخفی و ظاهرشدن” با افزایش سن شان افزایش می یافت. (هشت ماهه ها از بازی مخفی و ظاهر شدن لذت کمتری می بردند.)

    تعبیر محققان در این خصوص این است که این بازی به پیش بینی نتیجه،  وابسته است و هرچه کودک بزرگتر باشد قدرت پیش بینی آنها بیشتر است، بنابراین میزان اختلاف با آنچه که واقعا رخ می دهد بیشتر می شود و برایشان لذت کمتر و کمتری می آورد.

    راز نهایی محبوب ماندن بازی ” دالی موشه ” این است که آن صرفا یک بازی نیست.

    کودکان هرچه بزرگ تر می شوند راحت تر اجازه می دهند این بازی با توانایی های جدیدشان تطبیق پیدا کند و کمک می کنند  که خود به همراه بزرگسالان یک بازی همیشگی را با روش های متفاوتی انجام دهند و از لحظات شان لذت ببرند.

    قدیمی ترین شکل ” دالی موشه ” به تدریج ظاهر شدن است.

    بدین ترتیب که بزرگسال قبل از اینکه خود را نشان دهد اعلام می کند که دارد می آید و سپس درمرکز توجه کودک قرار می گیرد.

    هر قدر کودک بزرگتر می شود از بازی مخفی و ظاهر شدن بزرگسال بیشتر لذت می برند. اما بعد از یک یا چند سال کودکان یاد می گیرند که خودشان با مخفی و ظاهر شدن ، کنترل اوضاع را به دست گیرند.

    بدین روش ” دالی موشه ” می تواند موجب تعادل کامل چیزی شود که کودک در حال رشد، آن را دنیا می داند. در واقع آنچه که آنها را قادر به کنترل چیزی می کند که هنوز برایشان شگفت آور است.

    خوشبختانه ما بزرگترها هم از خنده آنها شاد می شویم و خودمان از تکرار این بازی خسته نمی شویم.

    زندگی آنلاین

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تصاویر: خانه ۷ میلیون دلاری رئیس فیسبوک

  • تصاویر: خانه ۷ میلیون دلاری رئیس فیسبوک
    416324_991.jpg
    سرویس عکس و فیلم فردا: زاکربرگ اخیرا در سیلیکون ولی سانفرانسیسکو، خانه ای خرید که دارای 5 سرویس استحمام کامل، پاسیو، یک ایوان بسیار بزرگ، استخر آب نمک، مکان های دنج و زیبایی است. احتمال می رود که زاکربرگ برای این خانه مبلغی حدود 7 میلیون دلار پرداخت کرده باشد. این خانه در سال 1907 ساخته شد و دسترنج بازسازی های مختلف در برهه های زمانی متفاوت بوده است.

    منبع: مشرق

    link



:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

    Tempest بازی اکشن RPG جدیدی است که توسط HeroCraft برای کامپیوترعرضه شده است. فکر می کنید بتوانید مشهورترین دزد دریایی جهان شوید؟ اگر آماده سیر و سفر در اقیانوس ها هستید، کشتی تان را آماده کنید. نیاز به یکسری خدمه دارید که به شما در طی سفرتان به مناطق خطرناک کمک کنند. توسعه دهندگان بازی بیشتر از هر چیزی بر جنگ های دریایی تمرکز کرده اند.قبل از انجام هر کاری باید کشتی تان را با آیتم هایی همچون اسلحه مجهز کنید. دزدهای دریایی دیگری نیز وجود دارند که همچون شما آزادانه در اقیانوس ها می گردند. اگر بتوانید قدرتمند ترین کشتی را بسازید آن ها از شما خواهند ترسید. زمانی که در Tempest وارد جنگی می شوید، باید بر تخریب هرچه سریع تر کشتی دشمن تمرکز کنید. اگر قادر به انجام این کار نباشید، نبردهای نفر به نفر آغاز می شوند. بنابراین باید برای غارت آسانتر نبرد را در چند دقیقه به اتمام برسانید.

    عکس دانلود بازی tempest-www-freegames-ir

    دانلود بازی Tempest برای PC

    بازیکنان می توانند غنائمی که به چنگ آورده اند را برای بدست آوردن پول بیشتر بفروشند. می توانید کشتی تان را با پول سفارشی سازی کنید تا از قبل قدرتمند تر شوید. به یاد داشته باشید که دشمنان شما نیز در آینده کشتی هایی قوی تر خواهند داشت. بنابراین باید سعی کنید که کشتی بهتر از آن ها بسازید. نقشه ای با جزئیات در بازی وجود دارد که می توانید هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. نقشه بازی سه بعدی بوده و شامل جزئیات کامل در رابطه با مکان ها است. همچنین در Tempest هیولاهای دریایی منتظر شما هستند. Kraken و Leviathan دو عدد از خطرناک ترین هیولاهای دریایی در این داستان هستند که به دفعات با آن ها روبرو خواهید شد. اگر آماده نبرد با آن ها نشوید، کشتی تان را نابود خواهند کرد.

    برخی از ویژگی های بازی:

    تبدیل به مشهورترین دزد دریایی تاریخ شوید

    کشتی خودتان را با پولی که به دست می آورید بسازید تا آزادانه در اقیانوس پرسه بزنید

    با استفاده از تجهیزات جدید در فروشگاه بازی کشتی تان را سفارشی سازی کنید

    با هیولاهای دریایی غول پیکر همچون Leviathan و Kraken روبرو شوید.

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows XP SP3
    Processor: 2 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Hardware Accelerated Graphics
    DirectX: Version 9.۰
    Storage: 500 MB Available Space

    اسکرین شات از محیط بازی:

    نوشته دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر اولین بار در پدیدار شد.



:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

بهترین مکان برای قرارگیری سنسور اثر انگشت کجاست؟

  • بهترین مکان برای قرارگیری سنسور اثر انگشت کجاست؟

    به گزارش رها نیوز:

    سنسور اثر انگشت یکی از امکاناتی است که این روزها به‌قدری فراگیر شده که حتی در محصولات میان رده نیز شاهد حضورش هستیم. این امکان را که بایستی توسعه آن را مدیون کمپانی اپل و آی‌فون ۵s بدانیم، توسط این شرکت در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و پس از آن، سایر کمپانی‌ها نیز روی به استفاده‌اش آورده‌اند.

    اما هر شرکت، بسته به نوع طراحی محصولات و تعریفی که در استفاده از آن داشت، مکان به‌خصوصی را به این درگاه امنیتی اختصاص داد. شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ، آن را در زیر نمایشگر و پنل جلویی کار گذاشتند. سازندگانی چون هواوی، ال‌جی، اوپو و… به پشت دستگاه و زیر لنز دوربین پناه آوردند و برخی مانند سونی، آن‌را در کناره بدنه تعبیه کردند.

    اما بهترین مکان برای قرار گرفتن این سنسور ارزشمند کجاست؟

    از آنجایی که این درگاه، ورودی اصلی کاربر به گوشی خود تلقی می‌شود، پس دسترس پذیری سریع، اولویت نخست برای این محل در نظر گرفته می‌شود. فرض می‌کنیم که شما گوشی خودتان را در دست داشته و حال قصد دارید تا با قرار دادن و یا فشردن یکی از انگشت‌های خود بر روی این سنسور، قفل آن را بگشایید.

    اگر این سنسور در زیر نمایشگر دستگاه باشد، قاعدتا انگشت شست، کاندیدای اصلی در این امر بوده و نیاز دارید تا آن را به سمت کلید مربوطه حرکت دهید، از آنجایی هم که این انگشت نقش یکی از ستون‌های نگاه‌دارنده گوشی را بر عهده دارد، پس بایستی دقت کنید که تعادل دستگاه بر هم نخورده و با کمی حرکت دادن گوشی، به محل موردنظرتان برسید. در اینجا هر چه سایز گوشی هم بزرگ‌تر شود، کار شما برای ورود سریع‌تر، به دقت بالاتری نیاز خواهد داشت، اما جایگاه قرار گیری سنسور به شکلی است که جای آن را هیچ‌گاه گم نخواهید کرد و در واقع تشخیص بسیار سریعی دارد.


    باید بخوانید:  دو 8 مگاپیکسلی کاملا متفاوت! (مقایسه نوت2 با لومیا 920 از گروه D)

    حال اگر این سنسور در پشت و زیر دوربین جای گذاری شده باشد، انگشت اصلی که کاندیدای باز کردن قفل می‌شود، انگشت اشاره خواهد بود. زمانی که شما یک گوشی را در دست می‌گیرید، بسیاری به صورت پیش فرض این انگشت را در همان حوالی دوربین حرکت می‌دهند و بدین خاطر، تعادل گوشی در همان حالت پیش‌فرض حفظ شده و نیازی به جابجایی آن در دست و یا دقتی که در ارتباط با سنسورهای زیر نمایشگر وجود داشت، در این قسمت ندارید. در واقع دسترسی سریع و حفظ تعادل گوشی، مزیت اصلی این سنسور است. اما از آنجایی که محل قرارگیری این سنسور در پشت دستگاه قرار دارد، شما قادر به مشاهده آن نیستید (مگر آنکه دستگاه را برگردانید) و بدین خاطر، اگر به محل قرارگیری و یا فرم این سنسور عادت نداشته باشید، ممکن است گاهی اوقات در پیدا کردنش دچار مشکل شوید، امری که با گذشت زمان، به‌سرعت حل خواهد شد.

    huawei-p9-48

    اما اگر این سنسور در کناره دستگاه تعبیه شده باشد، باز هم انگشت شست شماست که کاندیدای اصلی می‌شود. از آنجایی که این درگاه در همان حوالی محل قرارگیری شست است، پس کار چندان دشواری برای حرکت انگشت بر روی سنسور وجود نداشته و خیلی سریع به آن می‌رسید. ضمن آنکه تنها با کمی حرکت دستگاه، آن را نیز مشاهده خواهید کرد و در واقع تلفیقی مناسب از محل قابل دسترس با مشاهده سریع است. اما یک مشکل نیز در این بین وجود دارد و آن به عادت شما در به‌دست گرفتن گوشی باز می‌گردد. از آنجایی که سازنده این سنسور را در سمت راست گوشی تعبیه می‌کند، پس اگر شما عادت داشته باشید تا دستگاه را با دست چپ خودتان بگیرید، بایستی انگشت ورودی خودتان را به اشاره و حتی انگشت وسط تغییر دهید و در این بین، راست دست یا چپ دست بودن شما اهمیت بالایی دارد، موردی که در جایگیری دو سنسور قبلی، فرق چندانی نداشت.


    باید بخوانید:  مقایسه اچ‌تی‌سی وان مکس با سامسونگ گلکسی نوت3: نبرد پیکسل‌ها!

    xperia-x12

    توضیحات بالا در ارتباط با زمانی بود که شما گوشی را در دست‌تان گرفته‌اید (بیشترین حالت استفاده افراد)، اما اگر دستگاه بر روی یک سطح صاف مثل میز قرار داشت، آنگاه چه؟

    در این قسمت، بایستی اذعان کرد که سنسورهای زیر نمایشگر، قاعدتا دسترسی خیلی سریع‌تری خواهند داشت و محصولاتی که این درگاه را در پشت خود قرار داده‌اند، بازنده خواهند بود، چرا که برای دسترسی به آن‌ها، ناچار هستید تا حتما گوشی را بلند کنید. گوشی‌ای که این سنسور را در کنار قرار داده، به‌نوعی بینابین قرار می‌گیرد.

    finger-print-2

    البته بایستی این نکته را در پایان اضافه کرد که طراحی دستگاه نیز در جای‌گذاری این سنسور تاثیر به‌سزایی دارد. قاعدتا محصولاتی که سنسور را در زیر نمایشگر خودشان تعبیه کرده‌اند، بایستی یک فضای اضافه را به آن اختصاص دهند، در صورتی‌که با تعبیه آن در پشت، نیاز به افزودن چنین فضایی نیست و از همان برهوت پشت دستگاه، به‌راحتی می‌توان بهره گرفت! ضمن آنکه توجه داشته باشید که سلیقه و عادت کاربر نیز نقشی اساسی در چنین جایگاهی دارد. پس در پایان، شما در نظر سنجی زیر شرکت کرده و به ما بگویید که جایگاه مطلوب برای قرارگیری سنسور اثر انگشت را کجای گوشی می‌دانید؟



:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

وقتی مریم کاویانی, شقایق فراهانی را می بوسد!

  • وقتی مریم کاویانی, شقایق فراهانی را می بوسد!
    maryam_kavyani_15_copy_copy_copy.jpg

    سلامت و پزشکی

    مریم کاویانی بازیگر کشورمان عکس جالبی از خودش و شقایق فراهانی منتشر کرده است.

    مریم کاویانی با انتشار عکسی از خودش و شقایق فراهانی صفحه شخصی اش را بروز کرد.

    مریم کاویانی در اینباره نوشت:

     *****

    داشتن يه دوست خوب مثل سايه تو كويره

    شقايق عزيزم و مهربان من

    عكاس اقای ارش شاه محمدی

    علاقه مریم کاویانی به شقایق فراهانی

    علاقه مریم کاویانی به شقایق فراهانی

    گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
    seemorgh.com/entertainment
    منبع: صفحه شخصی مریم کاویانی



:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم

  • مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان قم از مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یاد کرد و گفت: حدود ۴۰ نفر از این نیروها در ۵ ستاد مرکزی سرشماری مستقر می‌شوند.

    link



:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تحسین سخنگوی کاخ کرملین از فیلم «اسنودن» اولیور استون



:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد