نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در این بخش به چند مورد از خواص آن که موجب شده یکی از غذاهای پیشنهادی پزشکان باشد اشاره خواهیم کرد. میگو سرشار از پروتئین است هر ۳ اونس میگوی پخته شده معادل ۲۰ گرم پروتئین است. مصرف میگو موجب می‌شود به مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و چیزی نخورید؛ بنابراین برای افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند گزینه مفیدی است. میگو از غذاهای مفید دوران بارداری است خوردن غذاهای دریایی در دوران بارداری به شدت توسط پزشکان توصیه می‌شود؛ زیرا در رشد عصبی شناختی جنین اثرات شگفت‌انگیزی می‌گذارد. هم چنین بانوان شیرده و کودکان که در سن رشد هستند بهتر است میگو را در برنامه غذایی خود قرار دهند. میگو برای بیماری‌های تیروئیدی مفید است مصرف میگو دو ماده مغذی ید و سلنیوم را که برای عملکرد صحیح غده تیروئید بسیار مهم است را برای بدن فراهم می‌کند و سطح هورمون تیروئید خون را در یک حد مطلوب نگه می‌دارد.

 میگو باعث تسکین التهاب در بدن می‌شود التهاب مزمن در نقاط مختلف بدن خطر تخریب مسیر‌های عصبی و ایجاد سرطان را به دنبال دارد. مصرف میگو به درمان مشکلات التهابی مانند درماتیت که نوعی التهاب پوست به شمار می‌رود کمک می‌کند. همچنین این گوشت سفید برای التهاب مجاری ادراری، واژن و رحم در بانوان نیز مفید واقع شده است. میگو به سلامت سیستم گوارشی کمک می‌کند اگر معده شما درگیر عفونت شده و بافت آن آسیب دیده است، حتما میگو را مصرف کنید تا اثر آن را در تسکین دردهای معده مشاهده نمایید.

 سخن پایانی با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا و برای تجربه کردن این خواص شگفت‌انگیز حتما ماهی ومیگو را در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید تا سلامت جسمی را برای شما به ارمغان بیاورند. البته اگر اکنون درگیر بیماری خاصی هستید پیشنهاد می‌شود قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنید. اما برای خرید ماهی خوراکی باکیفیت باید به یک فروشگاه معتبر و خوشنام مراجعه کنید که مواد مرغوبی را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید جهت خرید ماهی شیر،ماهی حلوا و میگو به فروشگاه اینترنتی ناخداطاهر مراجعه کنید و از خرید محصولات ماهی ومیگو این فروشگاه نهایت لذت را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

راهنمای خرید تاج گل افتتاحیه  :در مقاله‌های جدید راهنما خرید تاج گل نمایشگاه، ومقاله راهنما خرید تاج گل نمایشگاه ومقاله راهنما خرید تاج گل نمایشگاه، از گلفروشی آنلاین هانی گل صحبت کردیم.در مقاله زیر به مواردی همچون خرید تاج گل نمایشگاه از هانی گل میپردازیم. معمولاً یکی از رسم‌هایی که در مراسم افتتاحیه و جشن و شادی انجام می‌شود. هدیه دادن گل و خرید تاج گل می‌باشد که در فرهنگ ما ایرانی‌ها قدمت دیرینه دارد. تاج گل تبریک برای مراسم افتتاحیه امروز جزو بهترین هدیه‌ها برای عرض تبریک و شادی اطرافیان و عزیزان است .

 امروزه می‌توانید انواع تاج گل‌ها را در مناسبت‌های مختلف نظیر افتتاحیه رستوران، مراکز خرید، فروشگاه، سالن ورزشی، سازمان و اداره تهیه نمایید. امروزه تاج گل‌ها در انواع مختلفی عرضه شده‌اند. در ادامه شما را با برخی از تاج‌گل‌ ها آشنا می‌کنیم که همراه ما باشید. تاج گل برای تبریک افتتاحیه: زمانی که اسم مراسم افتتاحیه می‌آید قطعاً شما یاد مراسم شلوغ و پر از خبرنگاران و مسئولان و مردم می‌افتید. که در گوشه‌ای پر از هدایا و گل‌ها و تاج گل‌هایی است که از طرف دوستان و اطرافیان آورده می‌شود. معمولاً تاج گل برای راه اندازی یک شرکت، کسب و کار جدید یا موفقیت در یک شغل تهیه می‌شود.

 امروزه تاج گل‌ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند تا شکوه و زیبایی مراسم شما را حفظ کنند. اگر در مراسم شما فیلم‌برداری و تصویربرداری انجام می‌شود. وجود تاج گل‌های زیبا و جذاب، می‌تواند باعث زیباتر شدن فیلم‌های گرفته شده شوند. امروزه از تاج گل ارزان قیمت برای افتتاحیه و جشنواره‌ها از سایت هانی گل تهیه نمایید. حتی تاج گل افتتاحیه هانی گل برای مناسبت‌های مختلف و ارسال هدیه برای افراد نیز بسیار کارآمد می‌باشد. زمان خرید یک تاج گل مناسب باید با توجه به فصول مختلف سال، از گل‌های مناسب همان فصل انتخاب بکنید. می‌توانید به صورت آنلاین تاج گل مراسمتان را به همراه سبد گل در فصول سرد سال از گل‌های مقاوم‌تر نظیر ارکیده، داوودی، آلسترومریا و … استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()