نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 قیمت آپارتمان های مختلف با متراژ متفاوت در این برج بسیار مناسب است. اگر بودجه مالی شما برای خرید آپارتمان، کافی است، می‌توانید به واحدهای مسکونی در این برج فکر کنید. اگر به سرمایه‌ گذاری در شمال با خرید ویلا ساحلی یا خرید آپارتمان ساحلی فکر می کنید، بدون شک، خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود املاک جاوید جزو اولویت های شما قرار می گیرد. بهترین شهرهای مازندران، گزینه‌ های خوبی را برای خرید ویلای ساحلی دارند. شهرک های ساحلی مازندران، فاصله نزدیکی تا ساحل دریا داشته و می توانید با هر محدوده قیمتی در آنجا ویلا پیدا کنید. تعداد ویلاهای لاکچری در مازندران در همین شهرک های ساحلی بسیار قابل توجه هستند. این مناطق برای خرید ویلای استخردار در شمال هم گزینه های مناسبی به حساب می آیند. انتخاب بین یک ویلای اختصاصی در یک منطقه ساحلی خوش آب و هوا و خرید یک آپارتمان ساحلی به سلیقه اشخاص بستگی دارد. . خرید آپارتمان در برج های ساحلی سرخرود به نفع شما است؛ کمتر کسی است که به سبک زندگی راحت و لوکس علاقه‌ مند نباشد! کارشناسان املاک جاوید در سرخرود، با تسلط کامل به برج های ساحلی این منطقه، گزینه ‌های مناسبی را برای خرید آپارتمان ساحلی ، پنت هاوس ساحلی سرخرود ، آپارتمان شهرک ساحلی به شما معرفی می کنند. برج های آرال سرخرود در منطقه توریستی خط دریا سرخرود احداث شده اند این برج ها با نام های برج آرال ۷ ، برج آرال ۸ ، برج آرال ۱۰ ، برج آرال ۱۱ و برج آرال ۱۲ نام گذاری شده اند و مابقی برج های آرال در منطقه ساحلی فریدونکنار احداث شده اند. حال با ما همراه باشید با مختصری از توضیحات در مورد این برج های مسکونی ساحلی سرخرود . برج های آرال ۷ و ۸ در طی سالهای قبل تحویل مشتریان شده است و مالکین این مجموعه در حال استفاده از این برج با ویوی دریا میباشند. برج مسکونی آرال 7 در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده و از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز با مساحت بنای 7365 مترمربع و در 16 طبقه احداث گردیده است این برج ساحلی با فاصله ی 50 متر ی از دریا و در 63 واحد در متراژ های 74 -78 -82 -175 متر و پنت های 227 متری در یک بلوک اجرا شده است. این برج دارای 70 متر فضای لابی و 150 متر فضای سبز نیز میباشد. برج مسکونی آرال8 شامل دو بلوک مسکونی 16 طبقه ،که هربلوک شامل 69 واحد در زمینی به مساحت حدود 3400 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده که از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز در مساحت بنای 17500 مترمربع با فاصله‌ی 50 متری از دریا و در146 واحد مسکونی در متراژ های 77 -85 -88 -175 مترمربع و پنت هاوس 238-176 متری در 2 بلوک احداث گردید. این برج دارای 260 متر لابی و 1000 متر فضای سبز نیز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

انواع گل ترحیم مناسب بسیاری از تاج گل ها برای مراسم ترحیم مناسب هستند ، اما ما در اینجا میخواهیم به بهترین آن ها اشاره کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم ، تا شما بتوانید خرید تاج گل ترحیم هانی گل خوبی داشته باشید. ۱- گل گلایل یکی از گل های مناسب برای مراسم ترحیم ، گل گلایل میباشد. این گل نماد احساسی بودن و یاد بود را میدهد و میتواند کمی از غم خانواده از دست رفته را کم کند. میتوانید تاج گل گلایل به رنگ های سفید و سیاه خریداری نمایید که بسیار مناسب هستند. گل گلایل در ایران به عنوان گل ترحیم بسیار استفاده میشود و مردم با این گل زیبا آشنایی دارند. تاج گل گلایل ۲- گل زنبق تاج گل زنبق یکی از بهترین گل ها برای مراسم عزاداری میباشد. گل زنبق به معنی معصومیت ، پاکی و بزرگواری میباشد. اگر میخواهید خرید گل برای مراسم ترحیم داشته باشید ، بهتر است که از رنگ های سفید زنبق استفاده نمایید تا بتواند آرامشی برای خانواده متوفی داشته باشد. همچنین میتوانید از ترکیب رنگ زرد و سفید نیز استفاده نمایید. ۳- گل رز گل رز ، یکی از شناخته شده ترین گل ها در ایران میباشد. گل های رز گونه های مختلفی دارد که باب هر سلیقه ای میباشد. سعی کنید از تاج گل هایی که نماد دوست داشتن و خلوص را میدهند استفاده نمایید ، مانند سفید! تاج گل رز زرد نماد دوستی میباشد. این رنگ میتواند انرژی خوبی به خانواده مرحوم منتقل کند. میتوانید رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید. گل رز صورتی به عنوان گل ترحیم استفاده نمیشود و به هیچ عنوان مناسب این مراسم نمیباشد. گل ترحیم این باکس گل زیبا توسط همکاران ما در سایت هانی گل تزیین شده است. ۴- گل لیلیوم گل لیلیوم یا سوسن نیز مانند رز انواع مختلفی دارد. البته که رنگ های گل لیلیوم ، مفهوم خاصی ندارند. اما به طور کلی تاج گل لیلیوم به معنای قدرت و صداقت میباشد. همچنین به عنوان ارزش های اخلاقی نیز از این گل استفاده میشود. تاج گل لیلیوم ۵- گل میخک گل میخک رنگ های متفاوتی دارد و هر رنگش نیز دارای مفهومی میباشد. یکی از پیشنهاد های هانی گل برای خرید گل ترحیم ، تاج گل میخک میباشد. این نوع گل ها از نظر سایز از بقیه گل ها کوچک تر و همچنین عمر بیشتری دارند و میتوانند حس خوبی به عزاداران اهدا کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

ادمین اینستاگرام به چه کسی می‌گویند؟ ادمین اینستاگرام یک شغل پردرآمد است که همه پیج‌های چند هزارنفری به آنها احتیاج دارند...تعریف دقیق آن در یک جمله کوتاه این است: به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام یک فروشگاه یا یک برند را بر عهده دارد، ادمین گفته می‌شود. حالا کسی که این شغل را انتخاب می‌کند، وظایف مختلفی دارد که در ادامه مقاله حتماً به آن‌ها میپردازیم.

استخدام ادمین اینستاگرام اولین و مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که ادمینی را استخدام کنید که به طور کامل آموزش دیده باشد، خودش یک پیج موفق برای خودش راه‌اندازی کرده باشد، حتی چند نمونه کار به شما نشان دهد و به قول حسین نخواهد روی کسب و کار شما آزمون و خطا کند. حسین در گذشته تجربه کار در زمینه ادمینی را داشته است و در ویدیو زیر نکات خیلی خیلی مفیدی را با ما در میان می‌گذارد. حتماً این ویدیو را تماشا کنید.

کار ادمین اینستاگرام پلتفرم حافظ مدیریت کردن پیج است. این کار با توجه به نیازهای آن پیج می‌تواند متغیر باشد. یعنی گاهی شاید کار ادمین، به سادگی پاسخ‌دادن به پیام‌های دایرکت اینستاگرام باشد و گاهی ممکن است مشاوره هم بدهد. حالا اگر شما به دنبال کسب مهارت‌های ادمینی هستید و یا می‌خواهید بدانید که یک ادمین خوب و حرفه‌ای چه وظایفی دارد، نگاهی به لیست زیر بیاندازید:وظایف ادمین اینستاگرام توانایی تولید محتوا (پست و استوری) برنامه‌ریزی محتوا تعامل با مخاطب‌ها مدیریت دایرکت‌ها افزایش فالوئر تبلیغات در اینستاگرام فروش و بازاریابی تحلیل آمارهای پیج اینستاگرام اما باز هم تاکید می‌کنیم که وظایف یک ادمین، با توجه به نیاز آن پیج می‌تواند متفاوت باشد ولی هرچه مهارت‌های بیشتری در این زمینه کسب کنید موفق‌تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()